SZKOLENIE STACJONARNE - DOBRE NA START!
PAKIET BIUROWY - 390 zł brutto
Zbierasz się do pracy biurowej lub chcesz doskonalić umiejętności w obszarze MS Office? Nasze szkolenie stacjonarne to doskonały start! Opanuj podstawy Excela, Worda i PowerPointa, kluczowych narzędzi pracy biurowej. Zdobyć niezbędne kompetencje biurowe!
W cenie szkolenia:
-
praca przy własnym stanowisku komputerowym,
-
materiały szkoleniowe oraz pliki z ćwiczeniami,
-
Certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia,
-
doświadczeni Trenerzy MS Office z długoletnim stażem w prowadzeniu szkoleń,
-
w prezencie dla Ciebie darmowy dostęp na 12 miesięcy do szkolenia o wartości 99 zł - Rozszerzone Szkolenie Excel Podstawy.
Jeżeli jest to twój początek pracy z komputerem, zapraszamy na szkolenie rozgrzewkowe Podstawy Pracy z Komputerem na którym zapoznasz się podstawami pracy z komputerem.
REZERWUJE MIEJSCE
TERMINY SZKOLEŃ
TERMINY WEEKENDOWE od 8:00 do 14:00
Termin: 24, 25, luty 2, 3 marzec
Termin: 9, 10, 16, 17 marzec
Termin: 6, 7, 13, 14 kwiecień
Termin: 20, 21, 27, 28 kwiecień
TERMINY W TYGODNIU od 17:00 do 21:00
Termin: 4, 5, 6, 7, 8 marzec
Termin: 18, 19, 20, 21, 22 marzec
Termin: 8, 9, 10, 11, 12 kwiecień
Termin: 22, 23, 24, 25, 26 kwiecień
SZKOLENIE STACJONARNE - DOBRE NA START!
Przebieg szkolenia Pakiet Biurowy MS Office!
MS Excel
Udział w bloku szkoleniowym "EXCEL PODSTAWY" pozwoli tobie zdobyć wiedzę z najczęstszych zastosowań Excela, nauczy się uruchamiać, zapisywać i odnajdywać pliki oraz zdobędziesz umiejętności związane z wprowadzaniem danych, pracą z formułami, uchwytem wypełnienia i formatowaniem komórek. Szkolenie obejmuje także praktyczne aspekty zaznaczania, kopiowania, usuwania, sortowania danych i korzystania z filtrów, a także tworzenie tabel, używanie paska stanu, drukowanie oraz poznanie skrótów klawiszowych.
MS Word
Podczas szkolenia "Word Podstawy" zdobędziesz kluczowe umiejętności korzystania z programu Word, w tym uruchamiania i zapisywania plików, formatowania tekstu, kopiowania i zaznaczania, oraz tworzenia spisu treści, tabel, czy dodawania grafik. Kurs obejmuje również tematykę stosowania stylów i podstaw drukowania, umożliwiając skuteczne wykorzystanie funkcji Worda do tworzenia profesjonalnych dokumentów.
MS PowerPoint
Podczas szkolenia "PowerPoint Podstawy" dowiesz się jak korzystania z programu, w tym efektywnego uruchamiania, otwierania i zamykania dokumentów. Kurs obejmuje podstawy tworzenia slajdów, prace z tekstem, kształtami, animacjami, przejściami między slajdami, a także zapisywanie prezentacji w różnych formatach. Nauczysz się również pracy z gotowymi projektami, umożliwiając szybkie tworzenie atrakcyjnych prezentacji.
O S Z K O L E N I U
Jak będzie wyglądać Twoja nauka!
1
PRZED SZKOLENIEM
Nauka zaczyna się już przed samym szkoleniem, otrzymasz dostęp do platformy szkoleniowej, na której znajdziesz pełne szkolenie Excel Podstawy wraz z plikami i ćwiczeniami do pobrania. Dostęp do konta jest udzielany po opłaceniu szkolenia.
2
W TRAKCIE SZKOLENIA
Szkolenia w trybie stacjonarnym lub w trybie zdalnym z domu - TY DECYDUJESZ! Zajęcia składają się z bloków tematycznych, każdy blok zawiera część teoretyczną oraz część praktyczną - czyli ćwiczenia wykonywane z trenerem lub samodzielnie.
3
PO SZKOLENIU
Twoja nauka nie kończy się po szkoleniu, teraz czas na utrwalanie wiedzy - czyli samodzielna praca na platformie Love Excel, dodatkowo raz w miesiącu zapraszamy na darmowe spotkania online - więcej szczegółów w zakładce Strefa Kursanta.
Jak zapisać się na szkolenie?
Zapraszamy na szkolenia stacjonarne w Poznaniu lub online cała Polska. Rezerwacja miejsca na szkolenie jest bezpłatna. Skontaktuj się mailowo, telefonicznie lub wypełnij formularz zgłoszeniowy. Otrzymasz potwierdzenie rezerwacji oraz dalsze instrukcje.
Niezdecydowany? Pozostaw kontakt, a pomożemy Ci wybrać idealne szkolenie.
TERMINY WEEKENDOWE od 8:00 do 14:00
Termin: 24, 25, luty 2, 3 marzec
Termin: 9, 10, 16, 17 marzec
Termin: 6, 7, 13, 14 kwiecień
Termin: 20, 21, 27, 28 kwiecień
TERMINY W TYGODNIU od 17:00 do 21:00
Termin: 4, 5, 6, 7, 8 marzec
Termin: 18, 19, 20, 21, 22 marzec
Termin: 8, 9, 10, 11, 12 kwiecień
Termin: 22, 23, 24, 25, 26 kwiecień
ZAPISY
Rezerwacja miejsca
Wypełniając ten formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności. Wykorzystujemy pliki cookies, aby zapewnić jak najlepszą jakość usług. Możesz w każdej chwili wycofać swoją zgodę lub zarządzać ustawieniami plików cookies w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce plików cookies.
WORD PODSTAWY
WORD PODSTAWY
Wprowadzenie do Worda
Rozpoczynamy przygodę z Wordem. Omówimy najczęstsze zastosowania Worda, poznając jednocześnie jego budowę i omawiając kluczowe elementy. Nauczysz się, jak uruchamiać, zapisywać i odnajdywać utworzone pliki w programie Word.
Poruszana tematyka:
- uruchamianie Worda,
- opis elementów okna,
- wybór: szablon czy pusty dokument;
- omówienie wstążki,
- otwieranie dokumentów,
- zamykanie i zapisywanie dokumentów,
- ćwiczenia.
WORD PODSTAWY
Formatowanie tekstu
Nauczysz się nadawać tekstowi profesjonalny wygląd: dobierzesz czcionkę, dostosujesz rozmiar, zmienisz kolor, a także zastosujesz indeksy górne i dolne (np. H2O, m2, m3). Dodatkowo nauczysz się wykorzystywać Malarza Formatów.
Poruszana tematyka:
- ustawienia czcionki: rodzaj, rozmiar, kolor, dodatkowe efekty,
- zmiana wielkość liter – ręcznie i automatycznie,
- stosowanie indeksów górnych i dolnych,
- czyszczenie formatowań tekstu,
- malarz formatów,
- ćwiczenia.
WORD PODSTAWY
Formatowanie akapitu
Nauczysz się efektywnie formatować tekst w dokumentach, korzystając z akapitów, aby nadawać mu czytelny układ. Opanujesz wyrównywanie tekstu, dostosowywanie wcięć, ustawianie odstępów i tworzenie numeracji, co pozwoli ci tworzyć profesjonalnie wyglądające dokumenty.
Poruszana tematyka:
- wyrównanie tekstu w akapicie – do prawej, do lewej, wyśrodkowanie, wyjustowanie,
- zmiana wcięcia akapitu,
- interlinia – sposób na zmianę odstępu pomiędzy wierszami,
- marginesy przed i po akapicie,
- zmiana koloru tła akapitu,
- sortowanie,
- obramowanie akapitu,
- przenoszenie akapitów,
- wstawianie numeracji i punktowania,
- ćwiczenia.
WORD PODSTAWY
Zaznaczanie i kopiowanie
W tej części dowiesz się, jak kopiować tekst tak, aby dopasować go do reszty dokumentu, unikając straty czasu związanej z dopasowaniem wklejonego tekstu do reszty dokumentu. Poznasz różne metody kopiowania i zaznaczania wybranych elementów w dokumentach.
Poruszana tematyka:
- zaznaczanie i kopiowanie tekstu w dokumentach Word,
- zaznaczanie i kopiowanie tekstu z różnych źródeł np. z internetu,
- przenoszenie tekstu za pomocą poleceń Wytnij i Wklej,
- narzędzie schowek,
- ćwiczenia.
WORD PODSTAWY
Pokaż wszystko
Nauczysz się jak, efektywnie znaleźć i poprawić błędy, takie jak wielokrotne spacje, zagubione Entery czy tabulatory. Pokaż wszystko jest to funkcja umożliwiająca wyświetlanie niewidocznych elementów w dokumencie - jest to kluczowe narzędzie wpływające na jego wygląd i układ tekstu.
Poruszana tematyka:
- włączenie/wyłączenie funkcji,
- opis symboli wyświetlanych podczas włączenia funkcji,
- ćwiczenia.
WORD PODSTAWY
Zdjęcia i grafiki
Nauczysz się jak panować nad wstawianymi zdjęciami i grafikami do dokumentów w Wordzie. Omówimy jak wstawić obrazy, odpowiednio je sformatować i dostosować do treści dokumentu, dodając jednocześnie opisy czy podpisy.
Poruszana tematyka:
- wstawianie zdjęć, grafik do Worda,
- zmiana położenia zdjęć, grafik
- zmiana wyglądu zdjęć, grafik,
- dodawanie podpisu pod zdjęcia, grafiki,
- ćwiczenia.
WORD PODSTAWY
Używanie stylów
Dowiesz się co to style i dlaczego każdy powinien umieć z nich korzystać! Nauczysz się jak jednym kliknięciem nadać tekstowi odpowiednią strukturę i błyskawicznie zmienić wygląd całego dokumentu.
Poruszana tematyka:
- style - co to jest i jak stosować,
- dodawanie stylów,
- modyfikacja stylów,
- ćwiczenia.
EXCEL PODSTAWY
EXCEL PODSTAWY
Wprowadzenie do Excela
Dowiesz się do czego najczęściej jest wykorzystywany Excel, pokażemy tobie jego najczęstsze zastosowania. Zapoznasz się z budową Excela oraz omówimy poszczególne elementy. Dowiesz się jak uruchomić Excela, jak go zapisać oraz jak znaleźć utworzone pliki.
Poruszana tematyka:
- uruchamianie Excela, opis elementów okna, wybór: szablon czy pusty dokument;
- omówienie wstążek, organizacja danych w Excela.
- ćwiczenia.
EXCEL PODSTAWY
Wprowadzanie, kasowanie danych
Nauczysz się jak poprawnie wprowadzać dane w Excelu, na co zwracać uwagę aby nie popełniać błędów. Poznasz wybrane podstawowe metody usuwania danych w zależności od tego co potrzebujesz usunąć. Dowiesz się dlaczego klawisz BACKSPACE nie jest dobry do kasowania danych.
Poruszana tematyka:
- sposoby wprowadzania danych w komórki,
- sposoby na kasowanie danych w komórkach,
- ćwiczenia.
EXCEL PODSTAWY
Podstawy pracy z formułami
Praca z formułami to główny element pracy w Excelu. Omówimy, jak są zbudowane formuły, jak ich używać aby działały. Poznasz różne metody wprowadzania formuł, dowiesz się jak je edytować oraz jak korzystać z podpowiedzi Excela przy wprowadzaniu formuł.
Poruszana tematyka:
- wprowadzanie i używanie formuł - nauka na przykładzie funkcji SUMA,
- funkcja autosumowania,
- podstawowe obliczenia w Excelu - dzielenie, mnożenie, średnia, minimum, maksimum, zliczanie,
- liczba jako tekst,
- ćwiczenia.
EXCEL PODSTAWY
Uchwyt wypełnienia
Excel ma to do siebie, że wiele czynność można przyspieszyć lub zautomatyzować jedna z tych funkcji kryje się za uchwytem wypełnienia. W tej części nauczysz się kiedy i jak z niego korzystać.
Poruszana tematyka:
- wykorzystanie CTRL w kopiowaniu danych,
- uchwyt wypełnienia - zasada działania,
- sposoby wykorzystania,
- wypełnianie zakresu komórek serią danych w poziomie.
- ćwiczenia.
EXCEL PODSTAWY
Zaznaczanie danych
Zaznaczanie danych w Excelu to jedna z podstawowych i najczęściej wykonywanych czynności. W tej części nauczysz się, jak prawidłowo zaznaczać duże tabele bez użycia myszy. Omówimy również, jak poprawnie kopiować i usuwać całe kolumny, wiersze. Przećwiczymy również dodawanie, usuwanie i zmianę rozmiarów całych wierszy i kolumn.
Poruszana tematyka:
- zaznaczenia wierszy, kolumn, komórek za pomocą skrótów klawiszowych,
- kopiowanie oraz wstawianie skopiowanych danych na różne sposoby, wstawianie specjalne skopiowanych komórek,
- dostosowanie szerokości kolumny i kolumny pojedynczo lub grupowo,
- dostosowanie wysokości wiersza i wierszy pojedynczo lub grupowo,
- wstawianie wierszy i kolumn pojedynczo lub grupowo,
- usuwanie wierszy i kolumn pojedynczo lub grupowo,
- ćwiczenia.
EXCEL PODSTAWY
Formatowanie liczb i komórek
Dowiesz się co kryje się za określeniem "format". Poznasz narzędzia i funkcje, które będziesz najczęściej wykorzystywać do formatowania w Excelu oraz w pozostałych programach pakietu MS Office.
Poruszana tematyka:
- formatowanie liczb,
- formatowanie komórek,
- obramowanie komórki i komórek,
- wyrównanie tekstu,
- wybór koloru teksu,
- wybór koloru wypełnienia,
- ćwiczenia.
EXCEL PODSTAWY
Tabele
W tej części zbudujesz swoją pierwszą tabele w Excelu. Nauczysz się jak tworzyć tabele, jak je edytować, jak je kopiować, jak je usuwać oraz jak je podliczać. Dodatkowo zapoznasz się z podstawami tworzenia tabel automatycznych.
Poruszana tematyka:
- obramowanie komórek,
- kolorowanie komórek,
- użycie malarza formatów,
- kopiowanie formuł w tabelach,
- tabele automatyczne,
- podstawowe ustawienia tabel automatycznych,
- ćwiczenia.
EXCEL PODSTAWY
Pasek stanu
Pasek stanu to narzędzie, które może ułatwić ci liczenie w Excelu bez konieczności korzystania z formuł. W tej części omówimy, co to jest pasek stanu, jak go dostosować do swoich potrzeb, jak odczytywać na nim informacje i jakie są przykłady jego zastosowań.
Poruszana tematyka:
- omówienie paska stanu,
- ustawienia i edycja pasku stanu,
- odczyt informacji,
- przykłady zastosowań,
- ćwiczenia.
EXCEL PODSTAWY
Filtry w Excelu
W tej części dowiesz się, jak działają filtry tekstowe, liczbowe oraz jak pracować z datą. Dowiesz się, jak podliczać wyniki filtrowania i na co uważać. Przejdziemy także przez przydatne opcje dodatkowe filtrowania.
Poruszana tematyka:
- omówienie funkcji,
- opcje podstawowe filtrów czyli filtry tekstu, liczb, dat,
- opcje dodatkowe filtrów czyli filtrowanie wg kolorów komórek,
- podliczanie wyników filtrowania,
- częste błędy przy użyciu filtracji,
- ćwiczenia.
EXCEL PODSTAWY
Skróty klawiszowe
Poznasz i przećwiczysz najczęściej wykorzystywane skróty klawiszowe w pracy z Excelem. Poznasz triki, które sprawią, że praca z arkuszami kalkulacyjnymi stanie się jeszcze bardziej efektywna!
POWERPOINT PODSTAWY
POWERPOINT PODSTAWY
Wprowadzenie do PowerPointa
Zapoznasz się z podstawami programu PowerPoint, dowiesz się, jak efektywnie korzystać z jego funkcji, w tym uruchamiania, otwierania, i zamykania dokumentów.
Poruszana tematyka:
- uruchamianie PowerPointa,
- nowy dokument, szablon;
- opis elementów okna,
- omówienie wstążki,
- otwieranie dokumentów,
- zamykanie dokumentów,
- ćwiczenia.
POWERPOINT PODSTAWY
Podstawy tworzenia slajdów
Nauczysz się podstawowych kroków w tworzeniu prezentacji, w tym dodawania, kopiowania, usuwania slajdów oraz dostosowywania układu i tła.
Poruszana tematyka:
- dodawanie pustego slajdu,
- wybór układu slajdu,
- dodawania tła do slajdu,
- kopiowanie slajdów,
- zmian kolejności slajdów,
- usuwanie slajdów,
- ćwiczenia.
POWERPOINT PODSTAWY
Praca z tekstem w PowerPoincie
Nauczysz się zręcznie operować tekstem w PowerPoint, zdobywając umiejętności dostosowywania czcionki, rozmiaru, koloru i dodawania efektów. Poznasz podstawową różnicę pracy z tekstem między Wordem a PowerPointem.
Poruszana tematyka:
- ustawienia czcionki: rodzaj, rozmiar, kolor, dodatkowe efekty,
- zmiana wielkość liter – ręcznie i automatycznie,
- ustawienia marginesów oraz odstępów między wierszami,
- ustawienia akapitów,
- dodatkowe opcje pola tekstowego,
- ćwiczenia.
POWERPOINT PODSTAWY
Praca z kształtami w PowerPoincie
Nauczysz się nie tylko dodawać kształty, ale także nadawać im niepowtarzalny wygląd, doskonale układając je na slajdach. Praca w PowerPoincie w głównej mierze opiera się na pracy z kształtami.
Poruszana tematyka:
- dodawanie kształtów,
- zmiana ich wyglądu,
- rozmieszczeniem kształtów,
- opcje wyrównywania kształtów,
- ćwiczenia.
POWERPOINT PODSTAWY
Wstawianie zdjęć i grafik
Nauczysz się jak wstawić w slajd obrazki, kształty. Również dowiesz się jak je edytować, poznasz dodatkowe opcje związane ze zmianą ich wyglądu.
Poruszana tematyka:
- wstawianie i rozmieszczanie plików graficznych,
- edycja dodanych zdjęć i grafik,
- dodawanie efektów specjalnych,
- zmiana kształtów dodanych zdjęć, grafik,
- omówienie okna zaznaczenia,
- praca z warstwami,
- grupowanie,
- ćwiczenia.
POWERPOINT PODSTAWY
Przejścia między slajdami
Naucz się wybierać i dostosowywać różnorodne efekty, które sprawią, że kolejne slajdy pojawią się w fascynujący sposób – automatycznie lub po kliknięciu myszką.
Poruszana tematyka:
- wybór przejścia,
- opcje ustawień przejść miedzy slajdami,
- użycie chronometrażu w przejściach slajdów,
- ćwiczenia.
POWERPOINT PODSTAWY
Zapisywanie prezentacji
Dowiedz się, jak profesjonalnie zapisać swoją prezentację w różnych formatach w tym jako pokazu, pliku PDF czy nawet klipu wideo.
Poruszana tematyka:
- zapis prezentacji,
- zapis prezentacji jako pokaz,
- zapisywanie jako pdf,
- zapisywanie jako klip wideo,
- ćwiczenia.
POWERPOINT PODSTAWY
Praca z gotowymi projektami
Dowiesz się jak wykorzystać gotowe projekty w PowerPoint, jak je edytować, kopiować. Omówimy opcje dodatkowe związane pracą z gotowymi szablonami.
Poruszana tematyka:
- wybór projektów,
- automatyczna zmiana wyglądu prezentacji,
- tworzenie własnego projektu,
- użycie projektanta powerpoint,
- ćwiczenia.