SZKOLENIE STACJONARNE - DOBRE NA START!

PAKIET BIUROWY - 390 zł brutto


Zbierasz się do pracy biurowej lub chcesz doskonalić umiejętności w obszarze MS Office? Nasze szkolenie stacjonarne to doskonały start! Opanuj podstawy Excela, Worda i PowerPointa, kluczowych narzędzi pracy biurowej. Zdobyć niezbędne kompetencje biurowe!

 

W cenie szkolenia:
  • praca przy własnym stanowisku komputerowym,
  • materiały szkoleniowe oraz pliki z ćwiczeniami,
  • Certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia,
  • doświadczeni Trenerzy MS Office z długoletnim stażem w prowadzeniu szkoleń,
  • w prezencie dla Ciebie darmowy dostęp na 12 miesięcy do szkolenia o wartości 99 zł - Rozszerzone Szkolenie Excel Podstawy.

 

Jeżeli jest to twój początek pracy z komputerem, zapraszamy na szkolenie rozgrzewkowe Podstawy Pracy z Komputerem na którym zapoznasz się podstawami pracy z komputerem.

 

REZERWUJE MIEJSCE

 

TERMINY SZKOLEŃ


TERMINY WEEKENDOWE od 8:00 do 14:00

Termin: 24, 25, luty 2, 3 marzec
Termin: 9, 10, 16, 17 marzec
Termin: 6, 7, 13, 14 kwiecień
Termin: 20, 21, 27, 28 kwiecień

 

TERMINY W TYGODNIU od 17:00 do 21:00

Termin: 4, 5, 6, 7, 8 marzec
Termin: 18, 19, 20, 21, 22 marzec
Termin: 8, 9, 10, 11, 12 kwiecień
Termin: 22, 23, 24, 25, 26 kwiecień
SZKOLENIE STACJONARNE - DOBRE NA START!

Przebieg szkolenia Pakiet Biurowy MS Office!

MS Excel

Udział w bloku szkoleniowym  "EXCEL PODSTAWY" pozwoli tobie zdobyć wiedzę z najczęstszych zastosowań Excela, nauczy się uruchamiać, zapisywać i odnajdywać pliki oraz  zdobędziesz umiejętności związane z wprowadzaniem danych, pracą z formułami, uchwytem wypełnienia i formatowaniem komórek. Szkolenie obejmuje także praktyczne aspekty zaznaczania, kopiowania, usuwania, sortowania danych i korzystania z filtrów, a także tworzenie tabel, używanie paska stanu, drukowanie oraz poznanie skrótów klawiszowych.

MS Word

Podczas szkolenia "Word Podstawy" zdobędziesz kluczowe umiejętności korzystania z programu Word, w tym uruchamiania i zapisywania plików, formatowania tekstu, kopiowania i zaznaczania, oraz tworzenia spisu treści, tabel, czy dodawania grafik. Kurs obejmuje również tematykę stosowania stylów i podstaw drukowania, umożliwiając skuteczne wykorzystanie funkcji Worda do tworzenia profesjonalnych dokumentów.

MS PowerPoint

Podczas szkolenia "PowerPoint Podstawy" dowiesz się jak korzystania z programu, w tym efektywnego uruchamiania, otwierania i zamykania dokumentów. Kurs obejmuje podstawy tworzenia slajdów, prace z tekstem, kształtami, animacjami, przejściami między slajdami, a także zapisywanie prezentacji w różnych formatach. Nauczysz się również pracy z gotowymi projektami, umożliwiając szybkie tworzenie atrakcyjnych prezentacji.
O  S Z K O L E N I U

Jak będzie wyglądać Twoja nauka!

1

PRZED SZKOLENIEM

Nauka zaczyna się już przed samym szkoleniem, otrzymasz dostęp do platformy szkoleniowej, na której znajdziesz pełne szkolenie Excel Podstawy wraz z plikami i ćwiczeniami do pobrania. Dostęp do konta jest udzielany po opłaceniu szkolenia.

2

W TRAKCIE SZKOLENIA

Szkolenia w trybie stacjonarnym lub w trybie zdalnym z domu - TY DECYDUJESZ! Zajęcia składają się z bloków tematycznych, każdy blok zawiera część teoretyczną oraz część praktyczną - czyli ćwiczenia wykonywane z trenerem lub samodzielnie.

3

PO SZKOLENIU

Twoja nauka nie kończy się po szkoleniu, teraz czas na utrwalanie wiedzy - czyli samodzielna praca na platformie Love Excel, dodatkowo raz w miesiącu zapraszamy na darmowe spotkania online - więcej szczegółów w zakładce Strefa Kursanta.

Jak zapisać się na szkolenie?

 

Zapraszamy na szkolenia stacjonarne w Poznaniu lub online cała Polska. Rezerwacja miejsca na szkolenie jest bezpłatna. Skontaktuj się mailowo, telefonicznie lub wypełnij formularz zgłoszeniowy. Otrzymasz potwierdzenie rezerwacji oraz dalsze instrukcje.
Niezdecydowany? Pozostaw kontakt, a pomożemy Ci wybrać idealne szkolenie.

 

TERMINY WEEKENDOWE od 8:00 do 14:00

Termin: 24, 25, luty 2, 3 marzec
Termin: 9, 10, 16, 17 marzec
Termin: 6, 7, 13, 14 kwiecień
Termin: 20, 21, 27, 28 kwiecień

 

TERMINY W TYGODNIU od 17:00 do 21:00

Termin: 4, 5, 6, 7, 8 marzec
Termin: 18, 19, 20, 21, 22 marzec
Termin: 8, 9, 10, 11, 12 kwiecień
Termin: 22, 23, 24, 25, 26 kwiecień
ZAPISY

Rezerwacja miejsca

 

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Imię i nazwisko

Wypełniając ten formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności. Wykorzystujemy pliki cookies, aby zapewnić jak najlepszą jakość usług. Możesz w każdej chwili wycofać swoją zgodę lub zarządzać ustawieniami plików cookies w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce plików cookies.

WORD PODSTAWY

WORD PODSTAWY

Wprowadzenie do Worda

Rozpoczynamy przygodę z Wordem. Omówimy najczęstsze zastosowania Worda, poznając jednocześnie jego budowę i omawiając kluczowe elementy. Nauczysz się, jak uruchamiać, zapisywać i odnajdywać utworzone pliki w programie Word.
Poruszana tematyka:
  • uruchamianie Worda,
  • opis elementów okna,
  • wybór: szablon czy pusty dokument;
  • omówienie wstążki,
  • otwieranie dokumentów,
  • zamykanie i zapisywanie dokumentów,
  • ćwiczenia.
WORD PODSTAWY

Formatowanie tekstu

Nauczysz się nadawać tekstowi profesjonalny wygląd: dobierzesz czcionkę, dostosujesz rozmiar, zmienisz kolor, a także zastosujesz indeksy górne i dolne (np. H2O, m2, m3). Dodatkowo nauczysz się wykorzystywać Malarza Formatów.
Poruszana tematyka:
  • ustawienia czcionki: rodzaj, rozmiar, kolor, dodatkowe efekty,
  • zmiana wielkość liter – ręcznie i automatycznie,
  • stosowanie indeksów górnych i dolnych,
  • czyszczenie formatowań tekstu,
  • malarz formatów,
  • ćwiczenia.
WORD PODSTAWY

Formatowanie akapitu

Nauczysz się efektywnie formatować tekst w dokumentach, korzystając z akapitów, aby nadawać mu czytelny układ. Opanujesz wyrównywanie tekstu, dostosowywanie wcięć, ustawianie odstępów i tworzenie numeracji, co pozwoli ci tworzyć profesjonalnie wyglądające dokumenty.
Poruszana tematyka:
  • wyrównanie tekstu w akapicie – do prawej, do lewej, wyśrodkowanie, wyjustowanie,
  • zmiana wcięcia akapitu,
  • interlinia – sposób na zmianę odstępu pomiędzy wierszami,
  • marginesy przed i po akapicie,
  • zmiana koloru tła akapitu,
  • sortowanie,
  • obramowanie akapitu,
  • przenoszenie akapitów,
  • wstawianie numeracji i punktowania,
  • ćwiczenia.
WORD PODSTAWY

Zaznaczanie i kopiowanie

W tej części dowiesz się, jak kopiować tekst tak, aby dopasować go do reszty dokumentu, unikając straty czasu związanej z dopasowaniem wklejonego tekstu do reszty dokumentu. Poznasz różne metody kopiowania i zaznaczania wybranych elementów w dokumentach.
Poruszana tematyka:
  • zaznaczanie i kopiowanie tekstu w dokumentach Word,
  • zaznaczanie i kopiowanie tekstu z różnych źródeł np. z internetu,
  • przenoszenie tekstu za pomocą poleceń Wytnij i Wklej,
  • narzędzie schowek,
  • ćwiczenia.
WORD PODSTAWY

Pokaż wszystko

Nauczysz się jak, efektywnie znaleźć i poprawić błędy, takie jak wielokrotne spacje, zagubione Entery czy tabulatory. Pokaż wszystko jest to funkcja umożliwiająca wyświetlanie niewidocznych elementów w dokumencie - jest to kluczowe narzędzie wpływające na jego wygląd i układ tekstu.
Poruszana tematyka:
  • włączenie/wyłączenie funkcji,
  • opis symboli wyświetlanych podczas włączenia funkcji,
  • ćwiczenia.
WORD PODSTAWY

Zdjęcia i grafiki

Nauczysz się jak panować nad wstawianymi zdjęciami i grafikami do dokumentów w Wordzie. Omówimy jak wstawić obrazy, odpowiednio je sformatować i dostosować do treści dokumentu, dodając jednocześnie opisy czy podpisy.
Poruszana tematyka:
  • wstawianie zdjęć, grafik do Worda,
  • zmiana położenia zdjęć, grafik
  • zmiana wyglądu zdjęć, grafik,
  • dodawanie podpisu pod zdjęcia, grafiki,
  • ćwiczenia.
WORD PODSTAWY

Używanie stylów

Dowiesz się co to style i dlaczego każdy powinien umieć z nich korzystać! Nauczysz się jak jednym kliknięciem nadać tekstowi odpowiednią strukturę i błyskawicznie zmienić wygląd całego dokumentu.
Poruszana tematyka:
  • style - co to jest i jak stosować,
  • dodawanie stylów,
  • modyfikacja stylów,
  • ćwiczenia.

EXCEL PODSTAWY

EXCEL PODSTAWY

Wprowadzenie do Excela

Dowiesz się do czego najczęściej jest wykorzystywany Excel, pokażemy tobie jego najczęstsze zastosowania. Zapoznasz się z budową Excela oraz omówimy poszczególne elementy. Dowiesz się jak uruchomić Excela, jak go zapisać oraz jak znaleźć utworzone pliki.
Poruszana tematyka:
  • uruchamianie Excela, opis elementów okna, wybór: szablon czy pusty dokument;
  • omówienie wstążek, organizacja danych w Excela.
  • ćwiczenia.
EXCEL PODSTAWY

Wprowadzanie, kasowanie danych

Nauczysz się jak poprawnie wprowadzać dane w Excelu, na co zwracać uwagę aby nie popełniać błędów. Poznasz wybrane podstawowe metody usuwania danych w zależności od tego co potrzebujesz usunąć. Dowiesz się dlaczego klawisz BACKSPACE nie jest dobry do kasowania danych.
Poruszana tematyka:
  • sposoby wprowadzania danych w komórki,
  • sposoby na kasowanie danych w komórkach,
  • ćwiczenia.
EXCEL PODSTAWY

Podstawy pracy z formułami

Praca z formułami to główny element pracy w Excelu. Omówimy, jak są zbudowane formuły, jak ich używać aby działały. Poznasz różne metody wprowadzania formuł, dowiesz się jak je edytować oraz jak korzystać z podpowiedzi Excela przy wprowadzaniu formuł.
Poruszana tematyka:
  • wprowadzanie i używanie formuł - nauka na przykładzie funkcji SUMA,
  • funkcja autosumowania,
  • podstawowe obliczenia w Excelu - dzielenie, mnożenie, średnia, minimum, maksimum, zliczanie,
  • liczba jako tekst,
  • ćwiczenia.
EXCEL PODSTAWY

Uchwyt wypełnienia

Excel ma to do siebie, że wiele czynność można przyspieszyć lub zautomatyzować jedna z tych funkcji kryje się za uchwytem wypełnienia. W tej części nauczysz się kiedy i jak z niego korzystać.
Poruszana tematyka:
  • wykorzystanie CTRL w kopiowaniu danych,
  • uchwyt wypełnienia - zasada działania,
  • sposoby wykorzystania,
  • wypełnianie zakresu komórek serią danych w poziomie.
  • ćwiczenia.
EXCEL PODSTAWY

Zaznaczanie danych

Zaznaczanie danych w Excelu to jedna z podstawowych i najczęściej wykonywanych czynności. W tej części nauczysz się, jak prawidłowo zaznaczać duże tabele bez użycia myszy. Omówimy również, jak poprawnie kopiować i usuwać całe kolumny, wiersze. Przećwiczymy również dodawanie, usuwanie i zmianę rozmiarów całych wierszy i kolumn.
Poruszana tematyka:
  • zaznaczenia wierszy, kolumn, komórek za pomocą skrótów klawiszowych,
  • kopiowanie oraz wstawianie skopiowanych danych na różne sposoby, wstawianie specjalne skopiowanych komórek,
  • dostosowanie szerokości kolumny i kolumny pojedynczo lub grupowo,
  • dostosowanie wysokości wiersza i wierszy pojedynczo lub grupowo,
  • wstawianie wierszy i kolumn pojedynczo lub grupowo,
  • usuwanie wierszy i kolumn pojedynczo lub grupowo,
  • ćwiczenia.
EXCEL PODSTAWY

Formatowanie liczb i komórek

Dowiesz się co kryje się za określeniem "format". Poznasz narzędzia i funkcje, które będziesz najczęściej wykorzystywać do formatowania w Excelu oraz w pozostałych programach pakietu MS Office.
Poruszana tematyka:
  • formatowanie liczb,
  • formatowanie komórek,
  • obramowanie komórki i komórek,
  • wyrównanie tekstu,
  • wybór koloru teksu,
  • wybór koloru wypełnienia,
  • ćwiczenia.
EXCEL PODSTAWY

Tabele

W tej części zbudujesz swoją pierwszą tabele w Excelu. Nauczysz się jak tworzyć tabele, jak je edytować, jak je kopiować, jak je usuwać oraz jak je podliczać. Dodatkowo zapoznasz się z podstawami tworzenia tabel automatycznych.
Poruszana tematyka:
  • obramowanie komórek,
  • kolorowanie komórek,
  • użycie malarza formatów,
  • kopiowanie formuł w tabelach,
  • tabele automatyczne,
  • podstawowe ustawienia tabel automatycznych,
  • ćwiczenia.
EXCEL PODSTAWY

Pasek stanu

Pasek stanu to narzędzie, które może ułatwić ci liczenie w Excelu bez konieczności korzystania z formuł. W tej części omówimy, co to jest pasek stanu, jak go dostosować do swoich potrzeb, jak odczytywać na nim informacje i jakie są przykłady jego zastosowań.
Poruszana tematyka:
  • omówienie paska stanu,
  • ustawienia i edycja pasku stanu,
  • odczyt informacji,
  • przykłady zastosowań,
  • ćwiczenia.
EXCEL PODSTAWY

Filtry w Excelu

W tej części dowiesz się, jak działają filtry tekstowe, liczbowe oraz jak pracować z datą. Dowiesz się, jak podliczać wyniki filtrowania i na co uważać. Przejdziemy także przez przydatne opcje dodatkowe filtrowania.
Poruszana tematyka:
  • omówienie funkcji,
  • opcje podstawowe filtrów czyli filtry tekstu, liczb, dat,
  • opcje dodatkowe filtrów czyli filtrowanie wg kolorów komórek,
  • podliczanie wyników filtrowania,
  • częste błędy przy użyciu filtracji,
  • ćwiczenia.
EXCEL PODSTAWY

Skróty klawiszowe

Poznasz i przećwiczysz najczęściej wykorzystywane skróty klawiszowe w pracy z Excelem. Poznasz triki, które sprawią, że praca z arkuszami kalkulacyjnymi stanie się jeszcze bardziej efektywna!

POWERPOINT PODSTAWY

POWERPOINT PODSTAWY

Wprowadzenie do PowerPointa

Zapoznasz się z podstawami programu PowerPoint, dowiesz się, jak efektywnie korzystać z jego funkcji, w tym uruchamiania, otwierania, i zamykania dokumentów.
Poruszana tematyka:
  • uruchamianie PowerPointa,
  • nowy dokument, szablon;
  • opis elementów okna,
  • omówienie wstążki,
  • otwieranie dokumentów,
  • zamykanie dokumentów,
  • ćwiczenia.
POWERPOINT PODSTAWY

Podstawy tworzenia slajdów

Nauczysz się podstawowych kroków w tworzeniu prezentacji, w tym dodawania, kopiowania, usuwania slajdów oraz dostosowywania układu i tła.
Poruszana tematyka:
  • dodawanie pustego slajdu,
  • wybór układu slajdu,
  • dodawania tła do slajdu,
  • kopiowanie slajdów,
  • zmian kolejności slajdów,
  • usuwanie slajdów,
  • ćwiczenia.
POWERPOINT PODSTAWY

Praca z tekstem w PowerPoincie

Nauczysz się zręcznie operować tekstem w PowerPoint, zdobywając umiejętności dostosowywania czcionki, rozmiaru, koloru i dodawania efektów. Poznasz podstawową różnicę pracy z tekstem między Wordem a PowerPointem.
Poruszana tematyka:
  • ustawienia czcionki: rodzaj, rozmiar, kolor, dodatkowe efekty,
  • zmiana wielkość liter – ręcznie i automatycznie,
  • ustawienia marginesów oraz odstępów między wierszami,
  • ustawienia akapitów,
  • dodatkowe opcje pola tekstowego,
  • ćwiczenia.
POWERPOINT PODSTAWY

Praca z kształtami w PowerPoincie

Nauczysz się nie tylko dodawać kształty, ale także nadawać im niepowtarzalny wygląd, doskonale układając je na slajdach. Praca w PowerPoincie w głównej mierze opiera się na pracy z kształtami.
Poruszana tematyka:
  • dodawanie kształtów,
  • zmiana ich wyglądu,
  • rozmieszczeniem kształtów,
  • opcje wyrównywania kształtów,
  • ćwiczenia.
POWERPOINT PODSTAWY

Wstawianie zdjęć i grafik

Nauczysz się jak wstawić w slajd obrazki, kształty. Również dowiesz się jak je edytować, poznasz dodatkowe opcje związane ze zmianą ich wyglądu.
Poruszana tematyka:
  • wstawianie i rozmieszczanie plików graficznych,
  • edycja dodanych zdjęć i grafik,
  • dodawanie efektów specjalnych,
  • zmiana kształtów dodanych zdjęć, grafik,
  • omówienie okna zaznaczenia,
  • praca z warstwami,
  • grupowanie,
  • ćwiczenia.
POWERPOINT PODSTAWY

Przejścia między slajdami

Naucz się wybierać i dostosowywać różnorodne efekty, które sprawią, że kolejne slajdy pojawią się w fascynujący sposób – automatycznie lub po kliknięciu myszką.
Poruszana tematyka:
  • wybór przejścia,
  • opcje ustawień przejść miedzy slajdami,
  • użycie chronometrażu w przejściach slajdów,
  • ćwiczenia.
POWERPOINT PODSTAWY

Zapisywanie prezentacji

Dowiedz się, jak profesjonalnie zapisać swoją prezentację w różnych formatach w tym jako pokazu, pliku PDF czy nawet klipu wideo.
Poruszana tematyka:
  • zapis prezentacji,
  • zapis prezentacji jako pokaz,
  • zapisywanie jako pdf,
  • zapisywanie jako klip wideo,
  • ćwiczenia.
POWERPOINT PODSTAWY

Praca z gotowymi projektami

Dowiesz się jak wykorzystać gotowe projekty w PowerPoint, jak je edytować, kopiować. Omówimy opcje dodatkowe związane pracą z gotowymi szablonami.
Poruszana tematyka:
  • wybór projektów,
  • automatyczna zmiana wyglądu prezentacji,
  • tworzenie własnego projektu,
  • użycie projektanta powerpoint,
  • ćwiczenia.