DWA DNI SZKOLENIA

EXCEL PODSTAWY - 300 zł brutto


Dwu dniowe szkolenie z podstaw Excela, które obejmuje zagadnienia dzięki, którym będziesz mógł swobodnie wykonywać pracę biurową na Excelu. Dowiesz się jak prawidłowo wprowadzać dane do Excela, poznasz podstawowe obliczenia, nauczysz się jak wprowadzać formuły, tworzyć tabel, wyszukiwać dane oraz wiele innych przydatnych funkcjonalności, które usprawnią i przyspieszą twoją pracę.

 

W cenie szkolenia:
  • praca przy własnym stanowisku komputerowym,
  • materiały szkoleniowe oraz pliki z ćwiczeniami,
  • Certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia,
  • doświadczeni Trenerzy MS Office z długoletnim stażem w prowadzeniu szkoleń,
  • w prezencie dla Ciebie darmowy dostęp na 12 miesięcy do szkolenia o wartości 99 zł - Rozszerzone Szkolenie Excel Podstawy.

 

Jeżeli jest to twój początek pracy z komputerem i z Excelem, polecamy w pierwszej kolejności odbycie szkolenia START Pakiet Biurowy MS Office lub START Excel Podstawy Wolno i Spokojnie połączony z Podstawami Komputera.

 

REZERWUJE MIEJSCE

 

TERMINY SZKOLEŃ


TERMINY WEEKENDOWE od 8:00 do 14:00

Termin: 24, 25, luty
Termin: 9, 10, marzec
Termin: 6, 7, kwiecień
Termin: 20, 21, kwiecień

 

TERMINY W TYGODNIU od 17:00 do 21:00

Termin: 4, 5, 6 marzec
Termin: 18, 19, 20 marzec
Termin: 8, 9, 10 kwiecień
Termin: 22, 23, 24 kwiecień

 

TERMINY W TYGODNIU od 9:00 do 16:00

Termin: 7, 8 marzec
Termin: 21, 22 marzec
Termin: 11, 12 kwiecień
Termin: 25, 26 kwiecień

 

 

O  S Z K O L E N I U

Jak będzie wyglądać Twoja nauka!

1

PRZED SZKOLENIEM

Nauka zaczyna się już przed samym szkoleniem, otrzymasz dostęp do platformy szkoleniowej, na której znajdziesz pełne szkolenie Excel Podstawy wraz z plikami i ćwiczeniami do pobrania. Dostęp do konta jest udzielany po opłaceniu szkolenia.

2

W TRAKCIE SZKOLENIA

Szkolenia w trybie stacjonarnym lub w trybie zdalnym z domu - TY DECYDUJESZ! Zajęcia składają się z bloków tematycznych, każdy blok zawiera część teoretyczną oraz część praktyczną - czyli ćwiczenia wykonywane z trenerem lub samodzielnie.

3

PO SZKOLENIU

Twoja nauka nie kończy się po szkoleniu, teraz czas na utrwalanie wiedzy - czyli samodzielna praca na platformie Love Excel, dodatkowo raz w miesiącu zapraszamy na darmowe spotkania online - więcej szczegółów w zakładce Strefa Kursanta.

Jak zapisać się na szkolenie?

 

Zapraszamy na szkolenia stacjonarne w Poznaniu lub online cała Polska. Rezerwacja miejsca na szkolenie jest bezpłatna. Skontaktuj się mailowo, telefonicznie lub wypełnij formularz zgłoszeniowy. Otrzymasz potwierdzenie rezerwacji oraz dalsze instrukcje.
Niezdecydowany? Pozostaw kontakt, a pomożemy Ci wybrać idealne szkolenie.

 

TERMINY WEEKENDOWE od 8:00 do 14:00

Termin: 24, 25, luty
Termin: 9, 10, marzec
Termin: 6, 7, kwiecień
Termin: 20, 21, kwiecień

 

TERMINY W TYGODNIU od 17:00 do 21:00

Termin: 4, 5, 6 marzec
Termin: 18, 19, 20 marzec
Termin: 8, 9, 10 kwiecień
Termin: 22, 23, 24 kwiecień

 

TERMINY W TYGODNIU od 9:00 do 16:00

Termin: 7, 8 marzec
Termin: 21, 22 marzec
Termin: 11, 12 kwiecień
Termin: 25, 26 kwiecień
ZAPISY

Rezerwacja miejsca

 

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Imię i nazwisko
Wypełniając ten formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności. Wykorzystujemy pliki cookies, aby zapewnić jak najlepszą jakość usług. Możesz w każdej chwili wycofać swoją zgodę lub zarządzać ustawieniami plików cookies w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce plików cookies.

Wprowadzenie do Excela

Dowiesz się do czego najczęściej jest wykorzystywany Excel, pokażemy tobie jego najczęstsze zastosowania. Zapoznasz się z budową Excela oraz omówimy poszczególne elementy. Dowiesz się jak uruchomić Excela, jak go zapisać oraz jak znaleźć utworzone pliki.
Poruszana tematyka:
  • uruchamianie Excela, opis elementów okna, wybór: szablon czy pusty dokument;
  • omówienie wstążek, organizacja danych w Excela.
  • ćwiczenia.

Wprowadzanie, kasowanie danych

Nauczysz się jak poprawnie wprowadzać dane w Excelu, na co zwracać uwagę aby nie popełniać błędów. Poznasz wybrane podstawowe metody usuwania danych w zależności od tego co potrzebujesz usunąć. Dowiesz się dlaczego klawisz BACKSPACE nie jest dobry do kasowania danych.
Poruszana tematyka:
  • sposoby wprowadzania danych w komórki,
  • sposoby na kasowanie danych w komórkach,
  • ćwiczenia.

Podstawy pracy z formułami

Praca z formułami to główny element pracy w Excelu. Omówimy, jak są zbudowane formuły, jak ich używać aby działały. Poznasz różne metody wprowadzania formuł, dowiesz się jak je edytować oraz jak korzystać z podpowiedzi Excela przy wprowadzaniu formuł.
Poruszana tematyka:
  • wprowadzanie i używanie formuł - nauka na przykładzie funkcji SUMA,
  • funkcja autosumowania,
  • podstawowe obliczenia w Excelu - dzielenie, mnożenie, średnia, minimum, maksimum, zliczanie,
  • liczba jako tekst,
  • ćwiczenia.

Uchwyt wypełnienia

Excel ma to do siebie, że wiele czynność można przyspieszyć lub zautomatyzować jedna z tych funkcji kryje się za uchwytem wypełnienia. W tej części nauczysz się kiedy i jak z niego korzystać.
Poruszana tematyka:
  • wykorzystanie CTRL w kopiowaniu danych,
  • uchwyt wypełnienia - zasada działania,
  • sposoby wykorzystania,
  • wypełnianie zakresu komórek serią danych w poziomie.
  • ćwiczenia.

Zaznaczanie danych

Zaznaczanie danych w Excelu to jedna z podstawowych i najczęściej wykonywanych czynności. W tej części nauczysz się, jak prawidłowo zaznaczać duże tabele bez użycia myszy. Omówimy również, jak poprawnie kopiować i usuwać całe kolumny, wiersze. Przećwiczymy również dodawanie, usuwanie i zmianę rozmiarów całych wierszy i kolumn.
Poruszana tematyka:
  • zaznaczenia wierszy, kolumn, komórek za pomocą skrótów klawiszowych,
  • kopiowanie oraz wstawianie skopiowanych danych na różne sposoby, wstawianie specjalne skopiowanych komórek,
  • dostosowanie szerokości kolumny i kolumny pojedynczo lub grupowo,
  • dostosowanie wysokości wiersza i wierszy pojedynczo lub grupowo,
  • wstawianie wierszy i kolumn pojedynczo lub grupowo,
  • usuwanie wierszy i kolumn pojedynczo lub grupowo,
  • ćwiczenia.

Formatowanie liczb i komórek

Dowiesz się co kryje się za określeniem "format". Poznasz narzędzia i funkcje, które będziesz najczęściej wykorzystywać do formatowania w Excelu oraz w pozostałych programach pakietu MS Office.
Poruszana tematyka:
  • formatowanie liczb,
  • formatowanie komórek,
  • obramowanie komórki i komórek,
  • wyrównanie tekstu,
  • wybór koloru teksu,
  • wybór koloru wypełnienia,
  • ćwiczenia.

Tabele

W tej części zbudujesz swoją pierwszą tabele w Excelu. Nauczysz się jak tworzyć tabele, jak je edytować, jak je kopiować, jak je usuwać oraz jak je podliczać. Dodatkowo zapoznasz się z podstawami tworzenia tabel automatycznych.
Poruszana tematyka:
  • obramowanie komórek,
  • kolorowanie komórek,
  • użycie malarza formatów,
  • kopiowanie formuł w tabelach,
  • tabele automatyczne,
  • podstawowe ustawienia tabel automatycznych,
  • ćwiczenia.

Pasek stanu

Pasek stanu to narzędzie, które może ułatwić ci liczenie w Excelu bez konieczności korzystania z formuł. W tej części omówimy, co to jest pasek stanu, jak go dostosować do swoich potrzeb, jak odczytywać na nim informacje i jakie są przykłady jego zastosowań.
Poruszana tematyka:
  • omówienie paska stanu,
  • ustawienia i edycja pasku stanu,
  • odczyt informacji,
  • przykłady zastosowań,
  • ćwiczenia.

Filtry w Excelu

W tej części dowiesz się, jak działają filtry tekstowe, liczbowe oraz jak pracować z datą. Dowiesz się, jak podliczać wyniki filtrowania i na co uważać. Przejdziemy także przez przydatne opcje dodatkowe filtrowania.
Poruszana tematyka:
  • omówienie funkcji,
  • opcje podstawowe filtrów czyli filtry tekstu, liczb, dat,
  • opcje dodatkowe filtrów czyli filtrowanie wg kolorów komórek,
  • podliczanie wyników filtrowania,
  • częste błędy przy użyciu filtracji,
  • ćwiczenia.

Sortowanie danych w Excelu

Przećwiczysz funkcje związane z sortowaniem, takie jak sortowanie wg zawartości kolumny czy sortowanie wg kolorów. Omówimy ograniczenia dotyczące sortowania.  Nauczysz się jak sortować tabele w których są obliczenia.
Poruszana tematyka:
  • omówienie funkcji,
  • sortowanie wg zawartości kolumny,
  • sortowanie wg kolorów,
  • sortowanie w poziomie, zmiana kolejności kolumn w tabeli,
  • uwagi i ograniczenia dot. sortowania,
  • sortowanie z formułami,
  • ćwiczenia.

Drukowanie

Ten rozdział pokaże Ci, jak sprawić, że drukowanie stanie się czystą formalnością. Nauczysz się precyzyjnie określać co ma Excel wydrukować oraz jakie informacje ma pokazać.
Poruszana tematyka:
  • ustawienie obszaru wydruku,
  • dostosowanie obszaru wydruku do wielkości strony (np. A4, A3),
  • wstawianie podziału stron, czyli dzielenie wydruku na kolejne strony,
  • usuwanie zbędnych podziałów stron,
  • formatowanie nagłówków i stopek czyli drukowanie dodatkowych informacji,
  • wstawianie numeracji stron, grafiki, ustawienie tytułu wydruku,
  • ustawienia marginesów,
  • druk dwustronny, druk do PDF,
  • ćwiczenia.

Formatowanie warunkowe

Formatowanie warunkowe to narzędzie, które pozwala zmieniać wygląd komórek w zależności od zawartości. Przećwiczysz jak wykorzystywać podstawowe zastosowania formatowania warunkowego.
Poruszana tematyka:
  • poznawanie sposobów użycia formatowania warunkowego przy liczbach i tekstach,
  • ukrywanie komórek z błędami za pomocą formatowania warunkowego,
  • formatowanie warunkowe do porównywania wyników,
  • użycie formatowania warunkowego do graficznego zobrazowania wyniku,
  • ćwiczenia.

Operacje na wielu arkuszach

Operacje na wielu arkuszach w Excelu w tym samym czasie czyli klikasz raz zmieniasz wszędzie. Nauczysz się jak przeliczać, przeglądać i prezentować dane z różnych arkuszy w jednym miejscu oraz jak zmieniać wygląd i opisy arkuszy.
Poruszana tematyka:
  • tworzenie nowych arkuszy,
  • grupowanie arkuszy,
  • kopiowanie danych pomiędzy arkuszami,
  • zbieranie danych z kilku arkuszy w jednym miejscu,
  • kopiowanie i przenoszenie arkuszy,
  • ćwiczenia.

Najpopularniejsze obliczenia w Excelu:

Najpopularniejsze obliczenia w Excelu to taki must-have dla wszystkich, którzy pracują w Excelu. Nauczysz się jak wykonać poprawnie popularne obliczenia w Excelu, otrzymasz od nas gotowe wzory formuł.
Poruszana tematyka:
  • wzrost %
  • spadek %
  • udział %
  • zwiększanie o %
  • zmniejszanie o %
  • ćwiczenia.

Blokowanie okien

Blokowania okna, czyli jak utrzymać widoczność pewnych elementów podczas przewijania. Nauczysz się jak korzystać z funkcji podziału okna, otwierania nowego okna, oraz jak dostosować widok poprzez włączanie i wyłączanie linii siatki, nagłówków czy ukrywanie wstążki narzędziowej.
Poruszana tematyka:
  • omówienie funkcji,
  • użycie funkcji blokowanie okna,
  • użycie funkcji podziału okna,
  • nowe okno,
  • włączenie/wyłączenie linii siatki,
  • włączenie/wyłączenie nagłówków,
  • ukrycie wstążki narzędziowej,
  • ćwiczenia.

Skróty klawiszowe

Poznasz i przećwiczysz najczęściej wykorzystywane skróty klawiszowe w pracy z Excelem. Poznasz triki, które sprawią, że praca z arkuszami kalkulacyjnymi stanie się jeszcze bardziej efektywna!

Wykresy

Poznasz najczęściej wykorzystywane rodzaje wykresów. Dowiesz się jak je wstawiać, edytować, odświeżać o nowe dane. Nauczysz się jak modyfikować wygląd wykresu oraz jak poradzić sobie z pustymi komórkami w źródle danych.
Poruszana tematyka:
  • wykres kolumnowy, słupkowy, kołowy,
  • wstawianie wykresów,
  • modyfikowanie wykresów,
  • tworzenie szablonów z wykresów,
  • interpretacja pustych komórek w źródle danych do wykresu,
  • ćwiczenia.