WOLNO I SPOKOJNIE - DOBRY NA START!

EXCEL PODSTAWY - 490 zł brutto


Cztery dni nauki w spokojnym tempie. Szkolenie polecane dla osób, które nigdy wcześniej nie pracowały na Excelu. Zagadnienia, których nauczysz się podczas naszego szkolenia, pozwolą Tobie na pewną i swobodną pracę biurową z wykorzystaniem Excela. Program szkolenia wzbogacony o dodatkowe zagadnienia, których poznanie pozwoli tobie na szybszą i pewniejszą pracę w Excelu.

 

W cenie szkolenia:
  • praca przy własnym stanowisku komputerowym,
  • materiały szkoleniowe oraz pliki z ćwiczeniami,
  • Certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia,
  • doświadczeni Trenerzy MS Office z długoletnim stażem w prowadzeniu szkoleń,
  • w prezencie dla Ciebie darmowy dostęp na 12 miesięcy do szkolenia o wartości 90 zł - Szkolenie Excel Podstawy.

 

Program szkolenia rozłożony na cztery dni, co gwarantuje Tobie spokojną i bezstresową naukę. Szkolenie idealne na start!

 

REZERWUJE MIEJSCE

 

TERMINY SZKOLEŃ


TERMINY WEEKENDOWE od 8:00 do 14:00

Termin: 24, 25, luty 2, 3 marzec
Termin: 9, 10, 16, 17 marzec
Termin: 6, 7, 13, 14 kwiecień
Termin: 20, 21, 27, 28 kwiecień

 

TERMINY W TYGODNIU od 17:00 do 21:00

Termin: 4, 5, 6, 7, 8 marzec
Termin: 18, 19, 20, 21, 22 marzec
Termin: 8, 9, 10, 11, 12 kwiecień
Termin: 22, 23, 24, 25, 26 kwiecień
O  S Z K O L E N I U

Jak będzie wyglądać Twoja nauka!

1

PRZED SZKOLENIEM

Nauka zaczyna się już przed samym szkoleniem, otrzymasz dostęp do platformy szkoleniowej, na której znajdziesz pełne szkolenie Excel Podstawy wraz z plikami i ćwiczeniami do pobrania. Dostęp do konta jest udzielany po opłaceniu szkolenia.

2

W TRAKCIE SZKOLENIA

Szkolenia w trybie stacjonarnym lub w trybie zdalnym z domu - TY DECYDUJESZ! Zajęcia składają się z bloków tematycznych, każdy blok zawiera część teoretyczną oraz część praktyczną - czyli ćwiczenia wykonywane z trenerem lub samodzielnie.

3

PO SZKOLENIU

Twoja nauka nie kończy się po szkoleniu, teraz czas na utrwalanie wiedzy - czyli samodzielna praca na platformie Love Excel, dodatkowo raz w miesiącu zapraszamy na darmowe spotkania online - więcej szczegółów w zakładce Strefa Kursanta.

Jak zapisać się na szkolenie?

 

Zapraszamy na szkolenia stacjonarne w Poznaniu lub online cała Polska. Rezerwacja miejsca na szkolenie jest bezpłatna. Skontaktuj się mailowo, telefonicznie lub wypełnij formularz zgłoszeniowy. Otrzymasz potwierdzenie rezerwacji oraz dalsze instrukcje.
Niezdecydowany? Pozostaw kontakt, a pomożemy Ci wybrać idealne szkolenie.

 

TERMINY WEEKENDOWE od 8:00 do 14:00

Termin: 24, 25, luty 2, 3 marzec
Termin: 9, 10, 16, 17 marzec
Termin: 6, 7, 13, 14 kwiecień
Termin: 20, 21, 27, 28 kwiecień

 

TERMINY W TYGODNIU od 17:00 do 21:00

Termin: 4, 5, 6, 7, 8 marzec
Termin: 18, 19, 20, 21, 22 marzec
Termin: 8, 9, 10, 11, 12 kwiecień
Termin: 22, 23, 24, 25, 26 kwiecień
ZAPISY

Rezerwacja miejsca

 

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Imię i nazwisko
Wypełniając ten formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności. Wykorzystujemy pliki cookies, aby zapewnić jak najlepszą jakość usług. Możesz w każdej chwili wycofać swoją zgodę lub zarządzać ustawieniami plików cookies w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce plików cookies.

Szczegółowy opis szkolenia - Excel Podstawy Wolno i Spokojnie

Wprowadzenie do Excela

Dowiesz się do czego najczęściej jest wykorzystywany Excel, pokażemy tobie jego najczęstsze zastosowania. Zapoznasz się z budową Excela oraz omówimy poszczególne elementy. Dowiesz się jak uruchomić Excela, jak go zapisać oraz jak znaleźć utworzone pliki.
Poruszana tematyka:
  • uruchamianie Excela, opis elementów okna, wybór: szablon czy pusty dokument;
  • omówienie wstążek, organizacja danych w Excela.
  • ćwiczenia.

Wprowadzanie, kasowanie danych

Nauczysz się jak poprawnie wprowadzać dane w Excelu, na co zwracać uwagę aby nie popełniać błędów. Poznasz wybrane podstawowe metody usuwania danych w zależności od tego co potrzebujesz usunąć. Dowiesz się dlaczego klawisz BACKSPACE nie jest dobry do kasowania danych.
Poruszana tematyka:
  • sposoby wprowadzania danych w komórki,
  • sposoby na kasowanie danych w komórkach,
  • ćwiczenia.

Podstawy pracy z formułami

Praca z formułami to główny element pracy w Excelu. Omówimy, jak są zbudowane formuły, jak ich używać aby działały. Poznasz różne metody wprowadzania formuł, dowiesz się jak je edytować oraz jak korzystać z podpowiedzi Excela przy wprowadzaniu formuł.
Poruszana tematyka:
  • wprowadzanie i używanie formuł - nauka na przykładzie funkcji SUMA,
  • funkcja autosumowania,
  • podstawowe obliczenia w Excelu - dzielenie, mnożenie, średnia, minimum, maksimum, zliczanie,
  • liczba jako tekst,
  • ćwiczenia.

Uchwyt wypełnienia

Excel ma to do siebie, że wiele czynność można przyspieszyć lub zautomatyzować jedna z tych funkcji kryje się za uchwytem wypełnienia. W tej części nauczysz się kiedy i jak z niego korzystać.
Poruszana tematyka:
  • wykorzystanie CTRL w kopiowaniu danych,
  • uchwyt wypełnienia - zasada działania,
  • sposoby wykorzystania,
  • wypełnianie zakresu komórek serią danych w poziomie.
  • ćwiczenia.

Zaznaczanie danych

Zaznaczanie danych w Excelu to jedna z podstawowych i najczęściej wykonywanych czynności. W tej części nauczysz się, jak prawidłowo zaznaczać duże tabele bez użycia myszy. Omówimy również, jak poprawnie kopiować i usuwać całe kolumny, wiersze. Przećwiczymy również dodawanie, usuwanie i zmianę rozmiarów całych wierszy i kolumn.
Poruszana tematyka:
  • zaznaczenia wierszy, kolumn, komórek za pomocą skrótów klawiszowych,
  • kopiowanie oraz wstawianie skopiowanych danych na różne sposoby, wstawianie specjalne skopiowanych komórek,
  • dostosowanie szerokości kolumny i kolumny pojedynczo lub grupowo,
  • dostosowanie wysokości wiersza i wierszy pojedynczo lub grupowo,
  • wstawianie wierszy i kolumn pojedynczo lub grupowo,
  • usuwanie wierszy i kolumn pojedynczo lub grupowo,
  • ćwiczenia.

Formatowanie liczb i komórek

Dowiesz się co kryje się za określeniem "format". Poznasz narzędzia i funkcje, które będziesz najczęściej wykorzystywać do formatowania w Excelu oraz w pozostałych programach pakietu MS Office.
Poruszana tematyka:
  • formatowanie liczb,
  • formatowanie komórek,
  • obramowanie komórki i komórek,
  • wyrównanie tekstu,
  • wybór koloru teksu,
  • wybór koloru wypełnienia,
  • ćwiczenia.

Tabele

W tej części zbudujesz swoją pierwszą tabele w Excelu. Nauczysz się jak tworzyć tabele, jak je edytować, jak je kopiować, jak je usuwać oraz jak je podliczać. Dodatkowo zapoznasz się z podstawami tworzenia tabel automatycznych.
Poruszana tematyka:
  • obramowanie komórek,
  • kolorowanie komórek,
  • użycie malarza formatów,
  • kopiowanie formuł w tabelach,
  • tabele automatyczne,
  • podstawowe ustawienia tabel automatycznych,
  • ćwiczenia.

Pasek stanu

Pasek stanu to narzędzie, które może ułatwić ci liczenie w Excelu bez konieczności korzystania z formuł. W tej części omówimy, co to jest pasek stanu, jak go dostosować do swoich potrzeb, jak odczytywać na nim informacje i jakie są przykłady jego zastosowań.
Poruszana tematyka:
  • omówienie paska stanu,
  • ustawienia i edycja pasku stanu,
  • odczyt informacji,
  • przykłady zastosowań,
  • ćwiczenia.

Filtry w Excelu

W tej części dowiesz się, jak działają filtry tekstowe, liczbowe oraz jak pracować z datą. Dowiesz się, jak podliczać wyniki filtrowania i na co uważać. Przejdziemy także przez przydatne opcje dodatkowe filtrowania.
Poruszana tematyka:
  • omówienie funkcji,
  • opcje podstawowe filtrów czyli filtry tekstu, liczb, dat,
  • opcje dodatkowe filtrów czyli filtrowanie wg kolorów komórek,
  • podliczanie wyników filtrowania,
  • częste błędy przy użyciu filtracji,
  • ćwiczenia.

Sortowanie danych w Excelu

Przećwiczysz funkcje związane z sortowaniem, takie jak sortowanie wg zawartości kolumny czy sortowanie wg kolorów. Omówimy ograniczenia dotyczące sortowania.  Nauczysz się jak sortować tabele w których są obliczenia.
Poruszana tematyka:
  • omówienie funkcji,
  • sortowanie wg zawartości kolumny,
  • sortowanie wg kolorów,
  • sortowanie w poziomie, zmiana kolejności kolumn w tabeli,
  • uwagi i ograniczenia dot. sortowania,
  • sortowanie z formułami,
  • ćwiczenia.

Drukowanie

Ten rozdział pokaże Ci, jak sprawić, że drukowanie stanie się czystą formalnością. Nauczysz się precyzyjnie określać co ma Excel wydrukować oraz jakie informacje ma pokazać.
Poruszana tematyka:
  • ustawienie obszaru wydruku,
  • dostosowanie obszaru wydruku do wielkości strony (np. A4, A3),
  • wstawianie podziału stron, czyli dzielenie wydruku na kolejne strony,
  • usuwanie zbędnych podziałów stron,
  • formatowanie nagłówków i stopek czyli drukowanie dodatkowych informacji,
  • wstawianie numeracji stron, grafiki, ustawienie tytułu wydruku,
  • ustawienia marginesów,
  • druk dwustronny, druk do PDF,
  • ćwiczenia.

Formatowanie warunkowe

Formatowanie warunkowe to narzędzie, które pozwala zmieniać wygląd komórek w zależności od zawartości. Przećwiczysz jak wykorzystywać podstawowe zastosowania formatowania warunkowego.
Poruszana tematyka:
  • poznawanie sposobów użycia formatowania warunkowego przy liczbach i tekstach,
  • ukrywanie komórek z błędami za pomocą formatowania warunkowego,
  • formatowanie warunkowe do porównywania wyników,
  • użycie formatowania warunkowego do graficznego zobrazowania wyniku,
  • ćwiczenia.

Operacje na wielu arkuszach

Operacje na wielu arkuszach w Excelu w tym samym czasie czyli klikasz raz zmieniasz wszędzie. Nauczysz się jak przeliczać, przeglądać i prezentować dane z różnych arkuszy w jednym miejscu oraz jak zmieniać wygląd i opisy arkuszy.
Poruszana tematyka:
  • tworzenie nowych arkuszy,
  • grupowanie arkuszy,
  • kopiowanie danych pomiędzy arkuszami,
  • zbieranie danych z kilku arkuszy w jednym miejscu,
  • kopiowanie i przenoszenie arkuszy,
  • ćwiczenia.

Najpopularniejsze obliczenia w Excelu:

Najpopularniejsze obliczenia w Excelu to taki must-have dla wszystkich, którzy pracują w Excelu. Nauczysz się jak wykonać poprawnie popularne obliczenia w Excelu, otrzymasz od nas gotowe wzory formuł.
Poruszana tematyka:
  • wzrost %
  • spadek %
  • udział %
  • zwiększanie o %
  • zmniejszanie o %
  • ćwiczenia.

Blokowanie okien

Blokowania okna, czyli jak utrzymać widoczność pewnych elementów podczas przewijania. Nauczysz się jak korzystać z funkcji podziału okna, otwierania nowego okna, oraz jak dostosować widok poprzez włączanie i wyłączanie linii siatki, nagłówków czy ukrywanie wstążki narzędziowej.
Poruszana tematyka:
  • omówienie funkcji,
  • użycie funkcji blokowanie okna,
  • użycie funkcji podziału okna,
  • nowe okno,
  • włączenie/wyłączenie linii siatki,
  • włączenie/wyłączenie nagłówków,
  • ukrycie wstążki narzędziowej,
  • ćwiczenia.

Skróty klawiszowe

Poznasz i przećwiczysz najczęściej wykorzystywane skróty klawiszowe w pracy z Excelem. Poznasz triki, które sprawią, że praca z arkuszami kalkulacyjnymi stanie się jeszcze bardziej efektywna!

Wykresy

Poznasz najczęściej wykorzystywane rodzaje wykresów. Dowiesz się jak je wstawiać, edytować, odświeżać o nowe dane. Nauczysz się jak modyfikować wygląd wykresu oraz jak poradzić sobie z pustymi komórkami w źródle danych.
Poruszana tematyka:
  • wykres kolumnowy, słupkowy, kołowy,
  • wstawianie wykresów,
  • modyfikowanie wykresów,
  • tworzenie szablonów z wykresów,
  • interpretacja pustych komórek w źródle danych do wykresu,
  • ćwiczenia.