Home » Excel Poradnik » Excel w pracy – AUTOZAPIS – dwa sposoby: standardowy oraz związany z usługami chmurowymi Microsoftu OneDrive.

Excel w pracy – AUTOZAPIS – dwa sposoby: standardowy oraz związany z usługami chmurowymi Microsoftu OneDrive.

EXCEL W PRACY

 

AUTOZAPIS - dwa sposoby: standardowy oraz związany z usługami chmurowymi Microsoftu OneDrive.
Excel w pracy - AUTOZAPIS - dwa sposoby: standardowy oraz związany z usługami chmurowymi Microsoftu OneDrive.
Sytuacje losowe - wyłączenie prądu podczas pracy, zawieszenie się komputera podczas pracy bądź "samoistne" wyłączenie się komputera podczas pracy... pewnie każdemu z nas raz w życiu przytrafiła się sytuacja związana z wyłączeniem się pliku Excela przed zapisaniem zmian .
A nawet jeżeli Wam to się jeszcze nie zdarzyło to lepiej być przygotowanym na takie sytuacje ....

 

Chcesz sprawdzić swoją wiedzę - pobierz i zrób test z Excela. Wyślij go nas a my sprawdzimy go dla Ciebie GRATIS.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *