» » Operacje na wielu arkuszach w Excelu

Operacje na wielu arkuszach w Excelu

🎥🔥 Operacje na wielu arkuszach - w Excelu.

 

Jeżeli pracujecie na kilku arkuszach, może wam zależeć aby dane pomiędzy tymi arkuszami były przeliczane.
Poznamy sposoby na łączenie danych pomiędzy arkuszami, sprawdzimy jak szybko skopiować wybrany arkusz, jak usuwać a nawet ukrywać wybrane arkusze.
Jeżeli chcesz aby każdy arkusz wyglądał tak sami dowiesz się jak tworzyć arkusze z wykorzystaniem „kalki”.

Najważniejsze tematy do zapamiętania:

  • Grupowanie arkuszy – możemy pracować na wielu arkuszach jednocześnie, najprościej można to przyrównać do kalki
  • Kopiowanie arkuszy – przeciągając arkusz myszką możemy go bardzo szybko skopiować
  • Śledź poprzednik – możemy sprawdzić z jakich komórek pobierane są wartości
  • Śledź zależności – możemy sprawdzić gdzie wysłane są dane ze wskazanej komórki
  • Okno czujki – umożliwia obserwowanie wybranych komórek

A o to tematy do głosowania na następnym Live na FB - 10 lipiec 21:00 - głosujemy na Facebooku.

 

  1. Sortowanie – szybkie ustawianie liczb, tekstów, kolorów komórek wg kolejności rosnąco, malejącej lub własnej wybranej kolejności. Sortować możemy pionowo lub poziomo.
  2. Wstawianie spisu treści w dokumencie Word – dlaczego to nie wychodzi, jedna prosta zasada której znajomość pozwoli wstawić każdy spis treści.
  3. Korespondencja seryjna – wysyłanie przygotowanych szablonów wiadomości do wielu odbiorców np. z automatycznym wstawieniem w treści wiadomości np. imienia i nazwiska adresata.

 

Zostaw Komentarz