Home >>Pakiet MS Office

Szkolenie MS Office Poznań - Pakiet - Excel, Word, PowerPoint, Outlook

cena kursu

Cena:

400 zł brutto

Czas:

30 godzin dydaktycznych

Ilość osób w grupie:

od 5 do max 8 osób

terminy kursów

Program kursu MS Office Podstawowy:

W cenie kursu otrzymasz:

MS Excel:

  • wprowadzanie, usuwanie danych – poznajemy sposoby wprowadzania i kasowania danych w arkuszach,
  • automatyczne tworzenie tabel – szybkie i automatyczne tworzenie tabel z dowolnymi danymi,
  • drukowanie – uczymy się jak drukować to co chcemy i jak chcemy a nie to co Excel nam narzuci. Już nigdy więcej Excel nie napsuje Ci nerwów,
  • blokowanie okien – dowiadujemy się jak przeglądać duże tabele, jak blokować przewijanie ich nagłówków i wiele innych ciekawych funkcji związanych z blokowaniem okien,
  • znajdź/zamień – szybko wyszukujemy dane w tabelach a w razie konieczności zmieniamy ich zawartość,
  • pasek stanu – sposób na szybkie podliczanie i analizę danych bez konieczności używania funkcji,
  • skróty klawiszowe – sposób na szybkie wykorzystanie funkcji Excela za pomocą odpowiedniej kombinacji klawiszy,
  • filtry – precyzyjne filtrowanie danych wg tekstu, liczb lub daty, prawidłowe sposoby podliczania wyników, ich kopiowanie, jak unikać typowych błędów,

MS Word:

  • podstawowe zadania w programie – sprawdzamy jak wpisywać treści do Worda, jak się w nim poruszać, uczymy się podstaw formatowania tekstu.
  • formatowanie tekstu – podstawowa czynność która jest kluczem do właściwego zażądania tekstem
  • formatowanie akapitów – ich właściwa konfiguracja pozwala na efektowny wygląd całego dokumentu, ułatwia zarządzanie nim
  • wstawianie grafiki – uczymy się jak wstawiać grafikę w dokument, jak zmieniać jej wielkość, jak zoptymalizować jej rozmiar i wagę
  • drukowanie – ćwiczenia dzięki którym przygotowanie wydruku będzie łatwe. Sprawdzamy jak wstawić numerację stron, konfigurować nagłówki i stopki w wydruku
  • wstawianie tabel – za pomocą tabel w Wordzie możemy prezentować liczby i teksty, możemy to zrobić na kilka sposobów
  • wstawianie Excela – wstawianie Excela w Worda bardzo ułatwia tworzenie np. ofert, Excel w Wordzie to wypełni funkcjonalny arkusz kalkulacyjny
  • śledzenie zmian – ta funkcja pozwala nam śledzić kto jakich dokonał zmian w dokumencie. Uczymy się tworzyć komentarze, analizować już istniejące
  • wstawianie spisu treści – co zrobić aby spis treści był tworzony automatycznie, jak go aktualizować

PowerPoint:

  • stosowanie i zmienianie motywu – od czego zacząć projektowanie prezentacji Power Point, jak zaprojektować szablon prezentacji
  • wyróżnianie tekstu i zmienianie czcionki – projektowanie wyglądu slajdów
  • stosowanie przejść między slajdami – efektowne przejścia podnoszące walory naszej prezentacji
  • tworzenie notatek prelegenta korzystanie z widoku prezentera - kiedy prowadzący spotkanie widzi więcej niż odbiorcy prezentacji – notatki, dodatkowe narzędzia
  • zapisywanie prezentacji PowerPoint – sprawdzamy jak uruchomić pokaz bez konieczności posiadania programu PowerPoint, jak zapisać pokaz do PDF, pliku wideo
  • drukowanie slajdów, notatek i materiałów informacyjnych – możliwość drukowania pojedynczych slajdów
  • korzystanie z widoku prezentera

Outlook:

  • podstawowe informacje o poczcie e-mail – jak działa, jak przyspieszyć jej działanie, organizacja skrzynek i katalogów w Outlooku
  • tworzenie wiadomości – jak wstawić nową wiadomość, jak wpisać tekst, jak zmienić wygląd wiadomości
  • różne sposoby adresowania odbiorców – wybór typu adresata, sposób wysyłania wiadomości
  • dodawanie załączników – jak załączyć do wysyłanej wiadomości pliki i katalogi
  • wysyłanie wiadomości – jak wysłać przygotowaną wiadomość
  • tworzenie kontaktów – zapisywanie odbiorców i nadawców do książki adresowej
  • praca z kalendarzem – kalendarz jako osobisty organizer i terminarz
zaświadczenie

Zaświadczenie ukończenia

szkolenia dla uczestników

Rabat 10% za kontynuacje

Pomoc trenera po kursie

Własne stanowisko

komputerowe

Kawa, ciastko, herbata

Uśmiech prowadzącego

opinie o kursach