Jak wstawić komentarz w Excelu

wpis w: Excel Poradnik, Kalendarz | 0

 

Jak wstawić komentarz w Excelu?

 

Czasami tak się zdarza, że potrzebowalibyśmy dopisać dodatkową adnotacje przy niektórych danych w Excelu ale zależało by nam na tym, żeby tego nie było widać. Zarówno Excel jak i pozostałe programy MS Office umożliwiają nam to. Możemy w tym celu zastosować DODAWANIE KOMENTARZY.
Dodawanie komentarza.
W tym celu należy zaznaczyć wybraną komórkę z danymi, gdzie chcielibyśmy wstawić komentarz.
Klikamy prawym przyciskiem myszy i wybieramy opcje WSTAW KOMENTARZ. Pojawi nam się żółty kwadracik w którym możemy wpisać potrzebną nam informacje.
Aby zniknął nam komentarz należy kliknąć w dowolną komórkę w Excelu. Komentarz nam znika. Widzimy tylko czerwony trójkącik w prawny górnym narożniku.
Aby przeczytać jego zawartość wystarczy ponownie zaznaczyć wybraną komórkę.

Edycja Komentarza.
Oczywiście komentarz możemy EDYTOWAĆ - czyli poprawić wszystko co w nim napisaliśmy, uaktualniać informacje.
W tym celu należy zaznaczyć komórkę do której dodaliśmy komentarz. Następnie należy kliknąć prawym przyciskiem myszy i wybrać opcje EDYTUJ KOMENTARZ.
Zmieniamy napis na aktualny i wychodzimy z edycji komentarza.

Usunięcie Komentarza.
W celu usunięcia komentarza należy ponownie zaznaczyć komórkę do której wcześniej dodaliśmy komentarz.
Klikamy prawym przyciskiem myszy i wybieramy opcje USUŃ KOMENTARZ.

 

 

Nawiasy Excel

wpis w: Kalendarz | 0

 

Nawiasy Excel

 

Jak Excel ułatwia nam wykrywanie niepoprawnie dopasowanych nawiasów??? Zapraszamy w Sierpniu!

A tym czasem przesłanie na Sierpień.

 

 

 

Wykres Excel

wpis w: Kalendarz | 0

 

Wykresy w Excelu

 

Zapraszamy już w Marcu a dowiesz się jak w Excelu szybko i skutecznie wstawić wykres.

A tym czasem przesłanie na marzec.