» » ?‍??Excel w pracy – AUTOZAPIS – dwa sposoby: standardowy oraz związany z usługami chmurowymi Microsoftu OneDrive.

?‍??Excel w pracy – AUTOZAPIS – dwa sposoby: standardowy oraz związany z usługami chmurowymi Microsoftu OneDrive.

wpis w: Excel Poradnik | 0

Excel w pracy - AUTOZAPIS - dwa sposoby: standardowy oraz związany z usługami chmurowymi Microsoftu OneDrive.

 
Excel w pracy - AUTOZAPIS - dwa sposoby: standardowy oraz związany z usługami chmurowymi Microsoftu OneDrive.
Sytuacje losowe - wyłączenie prądu podczas pracy, zawieszenie się komputera podczas pracy bądź "samoistne" wyłączenie się komputera podczas pracy... pewnie każdemu z nas raz w życiu przytrafiła się sytuacja związana z wyłączeniem się pliku Excela przed zapisaniem zmian .
A nawet jeżeli Wam to się jeszcze nie zdarzyło to lepiej być przygotowanym na takie sytuacje ....

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *